Comunicat de presa, Ploiesti, 17.10.2017
Toamna a venit la AFI Ploiesti cu o super-provocare pentru iubitorii de cumparaturi. Prahovenii au raspuns „Prezent!” la strigarea catalogului de shopping! O echipa formata din specialisti din domenii precum marketing, fotografie sau PR au jurizat atent toate inscrierile si au desemnat cei mai dedicati shopperi. Criteriile pe baza carora s-au ales castigatorii au fost decenta, expresivitatea, precum si compatibilitatea imaginilor cu brand-urile promovate in mall.
Premiantii cu coronita ai campaniei, Ioan Elena Aurelia si Andrei Sorin, impreuna cu fetita lor Daria Teodora, o familie de iubitori ai cumparaturilor, au castigat premiul special oferit de AFI Ploiesti, acela de a deveni imaginea Familiei AFI Ploiesti. Astfel, cei trei se vor bucura de o ”bursa de cumparaturi” lunara, in valoare de 1000 lei, prin AFI Gift Card valabil un an, care asigura cumparaturi in cadrul mall-ului, din magazinele partenere AFI Gift Card.
In calitate de reprezentanti ai comunitatii locale, cei 3 membrii ai familiei care a castigat „bursa de cumparaturi” vor avea ocazia de a participa la viitoarele campanii ale mall-ului, construite in jurul conceptului #oamenicanoi. „Este al doilea an in care AFI Ploiesti isi alege imaginea de brand din randul comunitatii in care activeaza. Multumim Alexandrei Olteanu si familiei ei pentru colaborarea frumoasa de pana acum si uram bun venit familiei Ioan alaturi de AFI Ploiesti”, a declarat Iulia Borsan, Corporate Marketing Director AFI EUROPE.
O alta familie iubitoare de shopping isi pregateste bagajele pentru o excursie de vis la Disneyland Paris. Roxana-Mihaela Georgescu este norocoasa castigatoare a tragerii la sorti prin care s-a acordat cel de-al doilea premiu al campaniei, excursia la Disneyland Paris.
Campania ”Premianti la shopping” s-a desfasurat in AFI Ploiesti in perioada 1 – 30 septembrie si toti cei inscrisi s-au intrecut in cumparaturi pentru a primi nota 10 la shopping. Competitia a fost cu atat mai stransa cu cat doar „elevii” care au obtinut note de 10 in carnetele de shopping, au avut sansa de a castiga marile premii. In plus, vizitatorii mall-ului au putut retrai emotia zilelor de scoala si s-au fotografiat intr-un cadru specific salilor de clasa din anii’80, cu bancute, harta Romaniei, nelipsitul manual, imbracati in uniformele scolare ale acelor ani.
Pentru informatii suplimentare:
Anca Marcu – PR Manager
anca.marcu@ranevents.eu
0773.925.144